Kalendarze trójdzielne z reklamą

Czy kalendarz to wspaniała promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest na prawdę istotna dla firm, bowiem dzięki niej potencjalni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. O ile dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych decyzji i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów wykorzystywanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.




Kalendarz najlepszy dla firm
Małe i spore przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim formacie łatwo umieścić nie tylko i wyłącznie logo, niemniej jednak pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Bardzo dobrze zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, bardzo istotne święta i imieniny, a także niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej postaci, jako że odbiorcy stykają się z nią cały rok, w niektórych przypadkach może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. O ile producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie lub agresywna reklamę, może się ona zwyczajnie znudzić bądź rozpocząć denerwować. Zdecydowanie lepiej, aby kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy prawie wszystkich typów. Bardzo często przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej jedynie w przypadku dużych marek albo wówczas, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję charytatywną. W wielu przypadkach także kalendarze są wysyłane do stałych klientów albo rozdawane w siedzibie firmy.
Polecamy: strona o producencie kalendarzy.